mat, vin & hörnan

jahaja, det var den lördagen det. igår blev det vinbål och sedan fläskfilé, potatisgratäng och sist chokladmoussetårta till efterrätt hemma hos linda. det var jag, linda, sofia e, stina, isabell, sandra d, emma f och rebecca. var rätt allmänt lugnt och inte direkt något party, utan en lugn kväll i gott sällskap, som man säger.

satt hemma hos linda och tjötade ett par timmar och tog sedan bilen ned till stan för att kolla läget lite. massa folk på hörnan så det blev att slå sig ner där inne. samma vanliga folk så det var inga större överraskningar där inte. där stängde de redan klockan ett vilket var lite synd men jaja, så får det vara ibland. tog mig en blåbärs-Rosa Pantern i baren vilket väckte lite gamla minnen hehe.. var hemma lite efter ett.

idag är det söndag och det är sanslöst soft här hos mig. kommer lite släktingar senare i eftermiddag som kommer för att fira lillebror som fyllde 17 bast i fredags. dock inget större ståhej med den saken så det blir till att ladda för en ny vecka istället. så roligt har jag haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback