Out of the shadows

gff
Ja, kolla här vem som visar sig.. Det händer fan inte ofta det haha. Sexigt nog fotade jag med jobboutfiten på och i vårt ännu sexigare badrum, men är man uttråkad så är man, right?

Idag är det fredag och jag skulle egentligen slutat sent ikväll men fick byta pass så nu var jag hemma vid fyra. Har nyss slängt i mig en megasmoothie gjord på frysta jordgubbar, lättmjölk och Yoggi's miniyoughurt med smak av vanilj, persika och passionsfrukt. Man tager vad man haver.. Ikväll blir det lugnt för min del, ska plocka lite här hemma och även hinna med en powerwalk ikväll. Sen blir det väl tv:n resten av kvällen. Jobbar 11-22.15 imorgon och 07.45 - 12.30 på söndag så behöver allt samla på mig lite energi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback