Status - fredag

jjkDagens humör: Mycket bra!
Dagens låt: Michael Jackson - They don't care about us.
Dagens vill ha: Tillräckligt bra karaktär för att stå emot godispåsen jag köpte förut.
Dagens måste: Absolut ingenting, har jobbat röven av mig idag så tänker inte göra nått mer.
Dagens tråkigaste: ...
Dagens roligaste: Att Kenza för tillfället ligger rätt långt ner på Mest Aktiva-listan. Haha..
Längtan: Fläskfilé hemma hos Linda imorgon kväll känns jävligt smarrigt just nu!
Klädsel: Pyjamas, ska strax hoppa in i duschen.
TV: På spåret/Let's dance.

Kommentarer
Postat av: Janika

"Dagens vill ha: Tillräckligt bra karaktär för att stå emot godispåsen jag köpte förut" Berätta sen om du lyckades :) Sen kan du gärna ge mig tips :)

2008-02-08 @ 21:38:37
URL: http://Janika.blogg.se
Postat av: sofia

Janika: Haha, det hade jag inte.. =P

2008-02-11 @ 10:19:48
URL: http://shoegalblog.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback