Aningens försenad lista

2007

1.Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag fyllde 20.. Hehe!

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Tror inte jag gav något nyårslöfte förra året, så Nej.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nä..

4. Dog någon som stod dig nära?
Min älskade morfar.

5. Vilka länder besökte du?
Storbritannien är så långt jag kom hehe.

6. Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?
Ett år utan massa hemska saker som händer.

7. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
2 december.

8. Vad var din största framgång 2007?                                                                                                                                          Hmm, det var nog att jag fick min första fasta anställning.

9. Största misstaget?                                                                                                                                                                            Att jag inte var uppmärksam  mot hur jag mådde och sånt där.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nej, inte direkt.

11. Bästa köpet?
Min mobiltelefon som jag älskar, älskar, älskar.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder, London-resan, hår och smink.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?                                                                                                                                                Att jag hittat ett jobb som jag verkligen, verkligen trivs med på alla sätt och vis. Och att jag hade så himla underbara kompisar och pojkvän.

14. Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2007?
Cascada - Everytime we touch.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Ledsnare.. Tyvärr.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Mått bra!

17. Vad önskar du att du gjort mindre?                                                                                                                                           Inte bry mig om att ta hand om mig själv.

18. Hur tillbringar du julen?
Tillsammans med min familj först vid Holms kyrka, sen i Mellerud och sista i Åmål.

19. Blev du kär i år?
Jag är redan kär!

20. Skaffade du något husdjur?
Nepp..

21. Favoritprogram på TV?
Sex and the City-boxen sviker jag aldrig.

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Haha, tror inte det.

23. Bästa boken du läste i år?
Jadu, tror inte jag läst någon faktiskt.

24. Största musikaliska upptäckten?
Ingen aning..

25. Något du önskade dig och fick?
Gud vad materialistisk jag är nu: fick en ny hårfön i födelsedagspresent. Det hade jag ju önskat mig hehe!

26. Något du önskade dig men inte fick?
Nä..

27. Årets bästa film?
Harry Potter 5!

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
Jag jobbade och var sedan hemma med familjen och firade. Dagen efter åkte jag till Göteborg.

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Mycket.

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2007?
Vad gäller klädstilen så är den väl som den alltid varit. Ny hårfärg.

31. Vad fick dig att må bra?
Andreas, Isabell, Stina & Linda.

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Vilken fråga.. Den tänker jag inte svara på * skratt *

33. Vem saknade du?
Linda som flyttade till Göteborg. Lisa som jag typ aldrig träffade..

34. De bästa nya människorna du träffade?
Marielle på jobbet, Ida E på jobbet, och får väl säga Stina också eftersom jag typ
inte känt henne direkt innan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback