Ännu en helg förbi då..

Jaha, så vart även denna helgen över.. Tycker det går så otäckt fort hela tiden. Jag undrar varför.. Fast egentligen klagar jag inte eftersom jag tycker att Januari är en otrooooligt onödig månad som faktiskt inte borde få finnas. Vad gör man egentligen i januari liksom? Om man inte gillar att åka skidor, alternativt har flera mille på kontot trots att vi befinner oss i årets fattigmånad nummer ett.. Ja, det tål att tänkas på i alla fall.

Denna helgen har för min del inneburit lite tid i Bengtsfors, filmtittande, godisätande (mmm, nu är jag inne i min CocaCola & godis-period igen), massa lyssnande på Alejandro Manzano's Umbrella-version och lite pill med datorn. Inte mycket mer.. Jag skrev ju att jag var tråkig nuförtiden.

Måndag igen imorgon. Denna veckan blir det såklart jobb.. Har terminens första danslektion med mina tjejer imorgon också, ser jag fram emot. På tisdag blir det en tripp med nya bilen till Mellerud för att förhoppningsvis få välja ut en ring, den jag skulle fått när jag fyllde 20 men som olika omständigheter försenade. Men nu kanske.. Till helgen blir det filmkväll med Isabell hemma hos henne.. Så ser det ut än så länge i alla fall. MAn försöker aktivera sig litegrann ändå.

För övrigt är jag som ni säkert märker otroligt uttråkad just nu av precis allting. Jag är ingen rolig person att umgår med nuförtiden. Haha.. Men det vänder väl snart får vi hoppas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback