Excuses, excuses

Idag skäms jag lite faktiskt.. Gick inte upp ur sängen förrän efter klockan slagit 11.00 med ursäkten att jag var så trött efter gårdagens Friskis-pass. Haha, så farligt var det inte igår att jag skulle bli tvungen att sova till 11.00 idag, så det var väl bara av lathet antar jag.

Idag börjar jag inte förrän 16.00, gött! Har precis smaskat i mig en avocado (har fått lite dille på sånna tror jag..) och gjort mig iordning och ska strax prova de kläder som kom med posten i tisdags, ska bli spännande att se om dom passar mig. Efter det blir det att byta om till jobboutfiten och skutta till jobbet. Funderar på om jag ska promenixa dit & hem idag kanske..

Imorgon blir det mera jobb och efter det ska jag möta upp Isabell på jobbet och handla lite mat och så till kvällen. Sen blir det film och bara allmänt softande resten av lördagen. Upp igen tidigt på söndag för att jobba lite mer, slutar 12.30 och sen är jag ledig fram till 07.00 på tisdag. Där har ni min helg väldigt sammanfattad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback