Jultomterött vart det här

Beställde DENNA söta toppen från Ellos.se förra veckan. Hämtade ut den på jobbet i förrgår.. Jag börjar bli lite irriterad över att vissa nätshoppingsajter publicerar bilder på plagg som inte stämmer överens med verkligheten. Jag pratar såklart inte om att ett plagg kanske inte ser lika snyggt ut på mig som på de där retuscherade modellerna på sajternas bilder, jag pratar bara om själva färgen. På bilden ser den här toppen vinröd ut, eller hur? "Okej, då gör den säkert det i verkligheten också." tänker man då och hoppas att det stämmer. Gör det det? Nej, verkligen inte. Den här toppen är inte vinröd, den är lika röd som tomtens åretrunt-pyjamas! Och det är en färg som tyvärr inte riktigt funkar på mig.. Om det nu ens gör det för någon annan än just jultomten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback