Lashes!

jhgjhg
Budade hem ett par lösögonfransar på Tradera i förrgår och fick dom med posten igår. Tycker det är så jäkla snyggt med täta, tjocka & långa fransar och då är väl lösfransar den enda vägen att gå egentligen. Mina egna fransar är typ sju mil långa, rätt täta men däremot tunna som fan så det blir ju inte riktigt den effekten jag vill ha.. Har haft sktisvårt att hitta ett par som verkligen passar utan att jag ser ut som en transa när de väl sitter på. Men DESSA är verkligen hur snygga som helst! Tipsar er verkligen om DENNA tjejen på Tradera som sålde dessa fransar till mig, hon har såklart fler auktioner än just den jag budade på, alla med skitläckra fransar till ett väldigt överkomligt utropspris.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback