One day off

nbnbvOjämn torsdag idag alltså vilket innebär att jag är lediiiig från jobbet! Sov rätt länge, tyckte att det behövdes. Men då blev ju dagen direkt ordentligt kortare.. Menmen. Har inte hunnit med så himla mycket än så länge idag, men det är väl meningen att man ska ta det lugnt när man är ledig. Jag har i alla fall hunnit med att baka (!) haha! Är så trött på att alla fullkornsbröd smakar grus så jag tänkte att jag skulle göra egna istället, då kan jag i alla fall inte klaga över hur det smakar.. Tss..

Sen har det blivit mat och så har jag brottats med min dator, försöker få hem en film som jag & Isabell ska se på lördag tillsammans med lite vin (japp, jag ska testa rödvin.. och jag är ytterst skeptisk eftersom i alla fall vitt vin smakar skit..) och lite god mat. Men det har gått sådär med att få hem filmen.. Nu verkar det dock som att det kommer lyckas.

Jaja, nu är det nog med tråkig crap om vad jag gjort idag.. Ikväll blir det i alla fall Friskis med Isabell i en timme. Sen hem och slökolla lite på tv:n. Börjar inte jobba förrän 16.00 imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback