Shoppashoppa!

Sådärja. Då var shoppingen i Göteborg avklarad för den här gången då.. Var där med Isabell och hälsade på i lilla Stina & Lindas tillfälliga lägenhet, det var kul! Sedan hängde Stina med oss ut på stan för lite shopping. Fanns inte så mycket fint alls tycker jag, bara massa slutreor överallt. Reor är ju bra i all ära, men det är ju så sjukt jobbigt att behöva leta skitnoga för att man ska hitta nått. Allt hänger ju huller om buller.. Jaja, fick allt med en del hem till mig ändå.

- Kleinblå skjorta i större modell (som blir skithet med ett brett svart bälte i midjan, svarta jeans och svarta stövlar) från Sisters. 500 jävla spänn för en bomullskjorta!! Jag har blivit snål på äldre dar..
- Födelsedagspresent till lillebror.
- Två st tvålar från Lush. En med citrus i och en exfolierande sak, båda för ansiktet.
- MAC Fluidline i färgen Blacktrack (en eyeliner i kakform som även ska vara grym som bas när man ska göra smokey eyes).
Sen blev det lite mer smink och lite mer kläder. Kom undan relativt billigt ändå tycker jag..

Sitter hemma hos Andreas nu och blir här till imorgon eftermiddag. Ska alldeles strax kika på film, I think I love my wife.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback