Status - onsdag

ggfDagens humör: Relativt bra. Har varit pigg hela dagen på jobbet och så.
Dagens låt: Miss Li - Got to leave my troubles behind (eftersom jag gått och nynnat på den hela dagen)
Dagens vill ha: Just nu är det bara den svarta klänningen från ASOS.com som jag beställt. Hoppas den passar!
Dagens måste: Har faktiskt inget måste idag, kul för mig haha..
Dagens tråkigaste: Tråkiga kommentarer på en väns blogg. Fy vilka människor det finns..
Dagens roligaste: Lyckades hålla mig från att ta en bit tårta på jobbet idag, yey!
Längtan: ANDREAS. Som fan..
Klädsel: Hela dagen har det vart svarta Fristads-brallor och svart fleecejacka - a.k.a jobbkläderna.
TV: Årets Kock/Fråga Olle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback