Trött, tröttare, tröttast

jhgjHåhåjaja! Jobbade fram till klockan 12.00 idag och har sedan dess vart hemma och vänt en stund innan jag & mamma åkte till Mellerud. Kunde knappt hålla ögonen öppna för jag var helt slutkörd.. Det är väl inget mysterium varför direkt, går man inte och lägger sig förrän efter sena C.S.I Miami som går på Kanal5 varje kväll, för att sedan stå i startgroparna för att köra varor 07.00 morgonen efter, ja då blir man väl trött antar jag. Haha.. Jag har sån dålig karaktär när det gäller sånna saker.

I Mellerud var jag, mamma & mormor och kollade på den där ringen jag skulle få. Fick välja bland massa fina ringar men fastnade för en guldring med såndär "frostad" yta eller va man kallar det, med en rund vit(genomskinlig) sten i. Jättefin var den! Gick på 1600 kr vilket är ett ruskigt pris tycker jag, men jag kanske är snål vad vet jag hehe. Tar 4 veckor att få den, ska det verkligen behöva ta så lång tid va?

Nu ska jag pyssla med lite andra grejor innan det blir I huvudet på Gynning ikväll kl:21.00, missa inte det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback