Världens sämsta bloggare..

.. Ja, det måste vara jag det. Tjena.. Har nog inte uppdaterat på flera veckor nu känns det som. Men vad ska man göra va?..

Allt rullar på som vanligt i stort sett. Har hänt lite grejer i vardagen och så som gjorde att första natten efter var sömnlös av alla tankar och funderingar. Nu vet jag inte alls hur det blir det närmaste halvåret. Kanske dags att pröva sina vingar någon annan stans? Ja, det tål att tänkas på i alla fall.

Spenderade Trettondagsafton på jobbet och sedan med Isabell & Stina på kvällen. Vi hade bestämt oss för att festa till det även om det sunda förnuftet talade om för oss att det antagligen inte skulle vara så himla mycket folk ute med tanke på det katastrofala väder som rådde utomhus. Men vi gav oss sjutton på att vi skulle ut, och klart skulle vi (eller i alla fall jag) få ångra det senare när det var snöstorm värre än under hela dagen när vi skulle iväg till HC. Vi kommer fram och får höra att det var 60 pers där inne och då rann bägaren över för min del haha. Näpp, tänkte jag, så jag åkte hem. Sen hade håret mitt blivit totalförstört av all snö och jag är ledsen att erkänna det men då känns fan ingenting kul. Haha.. Är man fåfäng så är man. Tsss..

Annars har det väl inte hänt så mycket annat än att man jobbat de flesta dagar. Jag är verkligen skittråkig vid den här tiden på året. Januari och februari är årets tråkigaste månader. Fy..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback