Wind it up

stormKom hem från jobbet för en liten stund sedan och nu ordentligt trött i både kropp & sinne. Usch.. Det suger att man inte kan gå och sova med en gång heller eftersom jag måste varva ner först, annars lär jag bara ligga och vrida på mig. Träningsvärk har jag också efter gårdagens pass på Friskis. Som fan.. Men det är gött ändå, träningsvärk är ett tecken på att man gör rätt i alla fall.

De säger att det ska bli storm imorgon.. Tur att man ska spendera hela förmiddagen + eftermiddagen inomhus då i en byggnad som INTE riskerar att blåsa omkull, haha! Tror dock att det som vanligt är tidningarna som skruvat upp hela den här grejen så att alla ska bli oroliga. Kommer säkert va hellungt imorgon. Hoppas jag inte får äta upp mina ord hehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback