bloggpaus - no more

japp, där blev det en liten bloggpaus för min del. lite oväntat men behövligt.. känner väl att jag inte direkt haft någon motivation till att blogga något alls egentligen, och då är det bäst att helt enkelt inte göra det. men nu är jag tillbaka, för alltid, haha nja men så länge jag orkar hehe..

så vad gör jag nuförtiden då?
♥ jag gör nu min sista arbetsvecka på jobbet, sedan blir det semester i 3 veckor. både jag och isabell gör sista veckan, gott som tusan! lite semester har jag gjort mig förtjänt av faktiskt tycker jag.
♥ längtar till semestern. då blir det göteborg och kusten + lite fest.. är väl det enda jag planerat hittills. som jag nämnt tidigare så får jag lätt prestationsångest när jag är ledig, känns som man måste göra massa grejer hela tiden. funny right?
♥ HATAR, HATAR & HATAR det här pissvädret alltså.. detta är vad vi fick för de onödigt varma dagarna för ett par veckor sedan. jag kände på mig detta, det gjorde jag sannerligen. och tänk vad rätt jag hade..
♥ är ofantligt glad över att väntan på sex and the city - the movie är över! nu ska det blir riktigt spännande att se vad töserna har för sig.. och nej, jag tänker inte se denna film på bio då jag helt enkelt inte har någon som har lust att följa med mig. isabell dissar serien totalt och ja, ingen satc-beroende så långt ögat når.. ni kan lita på att jag kommer lämna en redig recension när jag sett den!
♥ funderar och funderar över vad jag ska greja med i höst.. har ju sökt till lärarprogrammet, men just nu har jag verkligen ingen lust att varken flytta eller plugga.
♥ saknar stina! tjejen har ju fått jobb nu (thank god for that!) och är typ aldrig hemma i dalsland.. hoppas dock på ett par timmar med henne vecka 27.
♥ letar febrilt efter den perfekta 20-årspresenten till min brutta IA som fyller år alldeles snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback