filmen #1 just nu

idag är det onsdag och hade jag inte haft semester så hade jag jobbat mellan 12 och 19 idag.. jag är definitivt glad över att slippa jobba sådär, känns som man aldrig kommer hem liksom.

planerna för idag är väl att kanske få lite sol på kroppen då det bara är tunna moln ute. får se vad länge det håller innan det blir mulet och svinkallt igen. fan vad tråkiiiiigt.. de sa ju så sent som i måndags att det skulle bli upp mot 27 grader nästa vecka men det ser det ju fan inte ut som när man kollar på väderleksrapporterna idag. jävla drit vad jag hatar det svenska vädret..

om det inte blir att lapa sol så får jag nog försöka ta tag i lite annat nödvändigt här hemma, men jag ligger tusen gånger mer gärna ute i solen.

ikväll blir det bio med isabell, vi ska se sex and the city.. så det blir till att se den filmen på bio i alla fall då, kul! och innan bion blir det fika på 3D (?) och snacka en massa skit, det vi gör bäst.. haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback