första dagen ..

.. på min semester är det idag. vädret ska vi ju inte ens tala om.. ser ut som det typ är mars ute alltså, så jävla tråkigt.

är uppe rätt tidigt idag, jag tänker då inte sova bort min semester inte. sitter och äter frukost nu och ska iväg och sola om en liten stund. som sagt, ingen sol så långt ögat når så det blir till att fuska lite. har 4 soltider inbokade denna veckan, får hoppas på att det kommer synas lite i alla fall.

sedan resten av dagen blir det lugnt. har lite kläder som jag köpte förra helgen som jag måste sy in/lägga upp, och det lär väl ta en stund antar jag.

ikväll ska jag hem till isabell och kika på lite sex and the city. tydligen så har hon ändrat sig vad gäller intresset för denna serien och då ställer jag självklart upp och tar med min shoebox hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback