fotbollskväll 14 juni

jag kikar in hos johan när han & andreas och resten av grabbgänget kollar på fotboll, sverige mot spanien.. fick väl en smärre chock när jag kom in där, var inte direkt beredd på världens fest haha. men kul var det dock! det erkänner jag.. även fast fotboll inte är min grej, vare sig sverige spelar eller inte..


som tur är var dom typ 10 som delade på dessa haha..


ser ut som jag är på värsta grabbpartyt, men nej det var två andra
töser där också hehe! patrik e, patrik l, kjetil & marcus.


ett par timmar senare på något ställe som heter rosell, och baksidan av en riktigt
salongsberusad kjetil.


ett par timmar senare och jessica åker kundvagn hem, hahaha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback