fräscha upp


efter jag solat imorse var jag inne en sväng på KAJ016. fick ett ryck och ville klippa mig fort som attan.. var inne och hörde om emma hade någon ledig tid denna veckan (brukar väl typ va omöjligt att få en tid samma vecka) och det hade hon. imorgon klockan nio! fick dock avboka min tid hos marias hud- och kroppsvård klockan 10, skulle dit och plocka + färga ögonbryn. får se om hon har en annan tid denna veckan istället.

så imorgon blir det en rejäl uppfräschning av håret kan jag säga. ska färga utväxten & klippa bort allt det slitna. och det är mycket som är slitet alltså.. usch.. sen ska jag få lite uppklippt så det blir lite volym i håret, vill inte ha allför uppklippt utan bara lagom. sen blir det väl luggen också som har växt som ogräs sedan jag klippte den för snart två månader sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback