gone baby gone

jaha, då var man nyklippt då, härligt! klippte väl av typ 4 centimeter på topparna som bara var nasty trasigt hår sedan mina extensions förra sommaren. men nu är det borta och jag är ANINGENS kort i håret.. tycker nästan det är för kort men det är inget att göra åt för det behövdes. utväxten är också borta nu och det var också behövligt.. färg fäster inte så bra på mitt hår dessvärre så jag måste färga min utväxt var 3-4 vecka ungefär. skitjobbigt.. svårt att komma åt överallt också när man gör det själv så ibland brukar jag gå till frisören och låta dom köra igenom hela håret istället. 750 kr gick det på och jag tycker väl att det är ett överkomligt pris.

helt galet var håret blir tjockare när man klipper upp det förresten..

har dock vad som känns som 10 liter hårfärg vid hårfästet i pannan, hatar det men det är oundvikligt.. får tvätta fästet ikväll så jag får bort lite i alla fall. ser ut som jag har en mössa på mig annars haha!

annars idag har jag umgåtts lite med en barndomkompis & hennes mamma som är barndomskompis med min mamma. gick till 3D och fikade en sväng och det är ju alltid en höjdare. caffe latte caramel & cheesecake, gott som bara den!

ska iväg och sola en stund ikväll på kroppspalatset och efter det blir det inget större alls. har fått stora problem med en tå så jag kan typ inte gå utan att skrika.. haha, nädå men ont gör det. vilket gör att mamma är gullig och skjutsar mig då det inte ens funkar att cykla. det är ju aldrig fel hehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback