lördag (söndag)

hejhej på er alla! låter som att jag är sjukt glad över en ny dag men inte riktigt va.. idag jobbar jag toklänge (12.30 - 22.15) och jag ser verkligen inte fram emot det alltså.. det är ju inte lika länge som jag jobbar när jag jobbar min långa lördag men detta känns ändå inte roligt. fyy..

kikade på fim igår kväll och la mig rätt sent.. trodde jag skulle få nått fylleSMS mitt i natten av andreas men det uteblev haha. antingen hade han så roligt att han inte tänkte på det eller så saknade han mig helt enkelt inte. jag hoppas på det förstnämnda haha! tidigare på kvällen fick jag höra att en av hans kompisar däckat vid halv sex-tiden.. ja jäklar så det kan gå..

det som är positivt med den här dagen är dock att det är min näst sista dag innan jag går på semester. det gör det hela lite lättare att komma över hehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback