mathysteri vart det ja

skulle egentligen vart ledig hela dagen idag men fick hoppa in i cafét på grund av sjuka barn. men cafét är bara kul så det gör jag så gärna! dagen innan midsommarafton är det idag vilket betyder hysteri på jobbet.. sjukt mycket folk ändå sedan klockan nio imorse, både i affären och i cafét faktiskt. vart jag inte beredd på.. var i alla fall mycket gött att få gå därifrån när jag slutade vid 12..30.. resten av dagen har jag städat lite här hemma och även hunnit med 20 minuter i solariumet på Kroppspalatset. vad ska man göra när solen lyser med sin frånvaro? ta till alternativa metoder i guess..

under hela midsommarhelgen ska jag jobba. fast imorgon slutar jag redan vid 13.00 så har egentligen hela dagen kvar.. sedan jobbar jag från 12.30 på lördag till 12.30 på söndag. sen är det slut!

ärligt talat tycker jag lite småsynd om alla människor som ska till kusten under midsommar.. allt är ju så beroende av vädret där, väldigt tråkigt nu när vädret inte är vad det borde vara.. på det sättet känns det mycket bättre att jobba ihop lite pengar faktiskt!

imorgon blir det alltså jobb till en början, sen ska jag vara hemma med min familj resten av dagen. god mat & dryck inne i värmen, haha!

Kommentarer
Postat av: Navas

Hahaha jaa jag vet =P spenderar alldeles för mkt pengar på kläder egentligen. Haha nee man hinner ju aldrig riktigt tröttna förrän de kommer någon ny trend.

2008-06-19 @ 20:33:38
URL: http://sofianavas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback