off we go!


sådärja, då vart allt klart. sitter och väntar på att isabell ska komma och hämta mig så åker vi till tåget sen. tåget går så tidigt som 07.07 så det får nog bli en liten nap på tåget tror jag.. blev inte många timmars sömn inatt inte, sisådär 4 timmar hade jag tid med hehe. va lite lättare att somna inatt dock, thank god!

det första vi ska göra när vi kommer fram är att köpa buss- och spårvagnskort, här ska man inte promenera inte hehe. sen efter det blir det väl en liten frukost på det cafét vi alltid äter frukost när vi åker till göteborg. sedan väntar en dag av shopping. perfekt väder för det idag också, mulet och inte alltför varmt. finns inget värre än att gå och handla när det är stekande sol och över 20 grader varmt.

checkar inte in på hotellet förrän vid tre tror jag så har ett par timmar till att spendera lite pengar hehe. har planerat in en tur med paddan-båtarna på förmiddagen iaf, sedan kanske det blir en tur med cab-bussarna också. ikväll kanske det blir utgång, dock inte till någon nattklubb utan vi nöjer oss med någon härligt uteservering på avenyn eller kungsportsplatsen. och/eller blir det utgång imorgon kväll. skulle bli bättre väder då.

imorgon blir det liseberg - hela dagen lång. ska vara där från det öppnar och inte gå hem förrän det närmar sig stängningsdags, kuuuul! kanske utgång på kvällen också som sagt..

onsdag har vi inte planerat något större men vi har hela dagen på oss då vårt tåg hem inte går förrän vid halv sju. blir nog mer shopping då med. haga kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback