det var den dagen det

jesus. denna dagen har varit låååång.. fy sjutton.. men det är obeskrivligt gött att se till så man ät totalaktiverad större delen av dagen. idag började jag jobba vid tolv och slutade sedan vid sju. in på fikarummet och äta kvällsmat. byta om till träningskläder. kila ner till karlberg för ett medelpass med friskis & svettis. jobbigt som satan. flåset satt där det skulle om en säger.. efter det pallra sig tillbaka till jobbet och hämta cykeln och sedan cykla hem. nu kan jag äntligen sitta ner och vila mina stackars fötter (som skriker av trötthet) efter en härlig varm dusch.

oh my, såhär mycket har jag inte aktiverat mig på tusen år typ. fan vad lat jag måste va egentligen.. haha.. jaja, sån är jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback