ensam "hemma"

åkte som sagt till andreas igår eftermiddag. innan det tog vi en sväng till säffle, jag behövde handla lite grejer som var slut hemma. bland annat en nu vässare till sminkpennor, min gamla gick sönder och de två andra vässarna som jag köpte åt upp typ halva pennan och stiftet gick sönder hela tiden. började fan nästan grina alltså.. haha, blev så ledsen för det var ett sånt slöseri med stift. dagens i-landsproblem typ! så jag tänkte att jag får köpa en sån som jag hade innan.. köpte även en mörkbrun toning, idag ska nämligen älsklingen min färga håret. ska bli jättespännande att se hur det blir! det kan iofs inte hända så mycket eftersom han redan är mörk, men det lär bli mer kontraster iaf.

ensam "hemma" idag ja, andreas är och spelar innebandymatch någonstans i göteborg. så här sitter jag.. kikar lite på the voice, får ju passa på nu när man är någonstans där den kanalen finns. canal digital (som jag har hemma..) har ju tagit bort the voice. idioter.. ja, där har vi ännu ett i-landsproblem. men man måste ju få bli liite upprörd iaf?

vet inte riktigt vad jag ska hitta på. ska iaf ta en låååång dusch lite senare och sen planerar jag att skutta runt i myskläder resten av dagen. orka något annat idag.. hehe..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback