ja, nu måste jag ju kommentera lite

missade ju melodifestivalen igår eftersom jag jobbade. har varit jättenyfiken på charlotte perelli's låt i flera veckor nu. har kollat in perelli's framträdande nu idag och självklart har jag ett och annat att säga. så får vi se om Ni håller med mig eller inte haha..

1. för det första tycker jag att hon höll igen rätt mycket faktiskt. blev lite besviken.. explosivt ska det va!
2. vad sjutton är det för koreografi de kör med?! otroligt enformigt och tråkigt. jag skulle säkert inte göra det bättre själv men när man har tillgång till riktigt duktiga dansare och koreografer tycker jag allt att man ska våga lite. detta duger inte. är helt övertygad om att charlotte skulle klara aningens mer koreografi hon också. det syns på henne att hon allt kan dansa.
3. skippa de manliga dansarna. kör på 4 tjejer istället, eller fler.
4. tycker att hon ska byta outfit till finalen i globen. skippa silverfodralet och kör på något i vitt istället. vita kläder blir skitsnyggt tillsammans med lasereffekterna. i promise you!
5. skippa blonderingen! ärligt talat är hon sjukt mycket snyggare i lite mörkare hår.
6. hon har redan vunnit hela tävlingen.

Kommentarer
Postat av: cia

jag håller med! :) dock var det snyggt i början när hon var svartvit!

2008-03-06 @ 22:12:15
URL: http://ciajanson.blogg.se
Postat av: sofia

cia: ja, det var väldigt läckert! =)

2008-03-08 @ 12:54:22
URL: http://shoegalblog.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback