mitt i veckan

boredonsdag idag, som jag sagt tidigare, veckans tråkigaste dag. längsta passet på jobbet + att jag är hemma så sent att det inte hinns/orkas med annat än att bara inte göra någonting. idag är jag jäääävligt tråkig och har bara kollat på tv. spännande spännande!

skulle egentligen vara ledig imorgon men tackade Ja till ett extrapass mellan 10-17 vilket känns SÅDÄR kul just nu.. menmen, det är lite extra cash iaf, ett par hundralappar haha. men bättre än inget.. innan jobbet ska jag iväg och posta min svarta lyle & scott-tröja som jag fick sålt på tradera nu i helgen, gött det!

till helgen har jag min långa jobbhelg och det ser jag verkligen inte fram mot just nu.. drit.. rent allmänt tycker jag att allt är jädrigt tråkigt just nu, kul att läsa min blogg då menar jag hahaha.. men det vänder, i promise you!

Kommentarer
Postat av: Therece

jättefin blogg!

2008-03-26 @ 22:05:22
URL: http://therece.blogg.se
Postat av: Prinsessan

Jag älskar onsdagar, då får jag överraskningar från min pojkvän. Men måndagar är väl ändå sämre? Det är väl olika för alla. :-)

2008-04-05 @ 09:35:26
URL: http://www.prinsessa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback