status - onsdag

dagens humör: äh, jag vet inte..
dagens låt: jaru..
dagens vill ha: sommar och sol. eller ja, VÄRME framför allt.
dagens måste: träna medelpass ikväll efter jobbet. kommer inte va hemma på hela dagen i princp.
dagens tråkigaste: att det är onsdag, mitt i veckan. uschamejjen..
dagens roligaste: bokade hockey-biljetter! jääj!
längtan: skärstorsdagen ska bli mycket rolig.
klädsel: jobbkläder, ska strax iväg och jobba.
TV: top model 9(det som hinns med)/fråga olle/girls of the playboy mansion.

Kommentarer
Postat av: Mingla

Är du duktig på bloggdesign? Hade velat ha en liten text i sidan som beskriver mig själv om du förstår vad jag menar :) ?

2008-03-12 @ 10:56:29
URL: http://heymingla.blogg.se
Postat av: sofia

Mingla: Lite bloggdesign kan jag allt =) Men dessvärre har jag ingen aning om hur man lägger in en sån text, vill ha en sån själv..

2008-03-14 @ 10:53:28
URL: http://shoegalblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback