TGIF ?

haha, det känns verkligen som att det är fredag idag av någon konstig anledning. kanske beroende på att jag bytt pass den här veckan och slutade jobba redan vid 15.00 istället för vid 19.00 som jag brukar på onsdagar. anyways.. sprang en runda på systemet förut efter jag slutat och sedan in på ica för att handla lite smått och gott till imorgon kväll.

sen jag kommit hem har jag i stort sett bara gjort en sak: kollat på konståkningen! haha! jag är ett STORT fan.. är så imponerad av hur de kan dansa på isen, alla hopp och snurrar och alla vackra dräkter. glammigt värre! blir ännu mer sånt senare ikväll då det är paråkarnas final, nice!

imorgon blir det lite småträning på förmiddagen innan jag åker till jobbet vid tolv för att jobba 5 h. påsk är en stor mathelg så folk handlar mat som crazy people! hehe skämt åsido, det är mycket!

sedan blir det hem och piffa sig inför skärstorsdagens utgång; adam tenstaHC. skitkul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback