torsdag - fredag - lördag

oooh det har varit en LÅNG påskhelg allesammans. började med att jobba 5 timmar i torsdags fram till klockan 17.00.. hur mycket folk som helst på jobbet så var aningens tjock i skallen när jag stämplade ut för att sedan skynda hemåt och tokstressa för att hinna hem till isabell i god tid. men det gick vägen till slut.. jag, stina & isabell + massa chips och massa gott att dricka, det är en lyckad kombination haha! satt och kollade på hockeymatchen som gick på tv:n då. men såklart med ljudet av på tv:n och ljudet på nästan maxvolym på stereon. tv:n är ingen partyhöjare direkt hehe men vi kunde ju inte missa matchen. tokspännande iaf och jag satt som på nålar hela tiden.. men det fick ju ett önskat resultat i alla fall!

fick sedan skjuts ner till HC av isabells pappa. stod i kön i ungefär 5 minuter och sedan var det klackarna i taket för resten av kvällen/natten. adam tensta's spelning var bland dom roligaste jag vart på, mycket säkert tack vare att jag & andreas fick perfekta platser. fick plats på den upphöjda delen med stängsel istället för att stå och trängas nere på golvet där jag ändå inte sett något.

åkte hem direkt efter stängning tillsammans med andreas. fredagen spenderades i soffan framför tv:n hela dagen i princip, gott det!

påskaftonen började med att jag jobbade mellan 07 och 12. galet mycket folk som var och handlade så jag var glad att komma därifrån.. åkte hem och gjorde mig iordning och åt sedan massa god påskmat tillsammans med släkten. 16.00 gick bussen till karlstad.. färjestad - frölunda. matchen var jättespännande och det var verkligen en upplevelse att vara där och se färjestad gå till semifinal! kul som fan! jag & isabell gillade skybar och besökte den två gånger hehe.. trångt som fan var det där inne men det hör väl till antar jag.
game
att ta kort på tv:n är ett måste.. haha!
stinas
stina inne på HC!
isabell
vad isabell gör här vet jag ej hehe..
game2
vi hade rätt bra platser, eller vad säger ni? detta var under uppvärmningen. riktigt kul
att vi satt precis ovanför/bakom frölundas mål två perioder. det var ju där allt hände!



Kommentarer
Postat av: syren

Fin blogg!

2008-03-24 @ 09:54:39
URL: http://www.metrobloggen.se/abc

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback