varannan vecka

idag är det torsdag och jag är ledig. som jag är varje ojämn vecka.. gött som fan! var tröttare än tröttast igår när jag gick och la mig så jag vaknade och var aningens borta imorse. första gången på en vecka nu typ som jag sovit hela natten utan att vakna en enda gång. skönt!

har hunnit med lite ärenden nu på förmiddagen tillsammans med mamma. åkte ner till ÅDD's kansli för att välja ut kläder till kommande dansuppvisning. sen in på ica och handla lite grejer. lämnade in två paket som ska skickas tillbaka, ellos och la redoute. sedan en sväng in på intersport. behövde kolla upp priset på "drillskor".. slutade med att jag lagt undan en sjuuuuukt fin svart vårjacka också, från northbrook. liknar en skidjacka fast lite tunnare då.. perfekt som vårjacka. har letat jättelänge efter en fin svart skidjacka (den vita jag har nu är verkligen inte grann längre..) till ett billigt pris. 500 kr är jättebra!

resten av dagen blir väldigt lugn. har lite att plocka med här hemma och sen ikväll blir det träning igen, gött! börjar inte förrän 16.00 imorgon så är lite långledig sådär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback