working girl

så var äntligen denna månadens långa jobbhelg över för min del. jobbade ett mastodontpass igår hela dagen och hade ställt in mig på en lugn och tidigt kväll hem efter det. men icke sa nicke.. hehe! efter mycket tjat från nina & isabell bestämde jag mig för att hänga med dom till HC igår natt. åkte hem och bytte om först och drog sedan hem till nina och satt där en stund innan vi tog en taxi vidare. mycket folk på HC vilket var riktigt kul! dansade en massa hela kvällen och drog sedan hem igen vid två.

bjuder på en otroligt dålig bild på henrik & nina. menmen, nått synd ju iaf hehe..

upp imorse för att jobba, jobbigt som satan att ta sig upp ur sängen men när man väl gått upp så går det ju bra. stolt som fan att jag fixade det iaf så nu är det gött som fan. slutade vid halv ett och har slängt i mig lite mat nu. resten av dagen ska fördrivas med en pinsamt lång dusch, hårinpackning och ett antal avsnitt av sex and the city. shoeboxen är min bästa vän på söndagar! i like it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback