status - söndag

dagens humör: trött men pigg i humöret, alltid något.
dagens låt: euroband - this is my life (islands bidrag i eurovision)
dagens vill ha: dom röda diesel-jeansen hos ASOS som jag skrivit om förut. vill verkligen haa..
dagens måste: typ ingenting, gött som fan!
dagens tråkigaste: det gick ju inge vidare för sverige igår..
dagens roligaste: att jag tagit mig ur den här långa jobbhelgen som jag haft sån ångest över haha.
längtan: semestern är ju inte så långt bort nu; göteborgsresa med isabell & till kusten med andreas och mellan det massa härliga dagar av ledighet.
klädsel: dansbyxor och UCLA-tröja. nej, jag tänker inte bry mig om att det är sommarvärme ute.
TV: en callgirls dagbok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback