aerobic styrka på KAUIF




kom hem från kvällens träning för en stund sedan. hängde med camilla på aerobic-styrka.. jobbigt värre var det..

ärligt alltså jag fattar inte vart min koordination har tagit vägen. har inte dansat på flera år och det märks.. nog fan att man är stel som ett kylskåp men koordinationen, den borde väl inte bli sämre? den har ju inte försvunnit, tack gode gud, men liksom.. den är mycket sämre.. nästan så jag skämdes under passet för det DÄR var verkligen inte jag..

jaja, det är väl bara att springa på lite fler sånna pass nu innan jazzdansen börjar igen efter nyår.. det mina vänner, ska bli riktigt riktigt kul! DÄÄÄÄNSAAA!

Kommentarer
Postat av: camilla

du var ju hur duktig som helst fia...!!

2008-11-17 @ 23:18:30
URL: http://lillaeg0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback