bonde söker fru hos isabell

kom hem från isabell för en liten stund sedan. var där med linda & camilla och kikade på bonde söker fru. tycker att den homosexuella killen och hans ragg är så jävla roliga haha..

alltid lika roligt att spendera kvällarna med dessa tjejer. ni är underbara mina små hjärtan! puss på er!

imorgon är det skola som vanligt.. helt sjukt vad slappt vi hade det under förra kursen. sen vi började denna nya kursen har vi vart lediga 1 dag och det var en fredag. nästa fredag är vi lediga igen det ska bli gööött! inte för att det är så himla jobbigt med denna kursen eftersom det är så roligt emellanåt. det som är tråkigast och som man typ dör av är svenskan. men det beror helt och hållet på den läraren vi har i det ämnet. värdelös.. eller ja, han kan sin sak men han är ingen pedagog liksom.. eller nått.. förra svenska-lektionen satt alla i klassen och halvsöv, så jävla kul att se.. alla är liiiiika motiverade haha.

musik och eldprojekts-övning imorgon.. musiken är rolig så länge jag inte behöver spela gitarr för det kan jag verkeligen inte göra. fattar inte hur man gör liksom..

träningen imorgon vet jag ej om den blir av.. var så fruktansvärt jobbigt på träningen idag eftersom jag gått en heldag i skolan med mycket rörelse och sådär. det är jag inte van vid liksom så detta passet som var nu ikväll var från helvetet.. får se hur det känns i kroppen imorgon. blir nog en prommis med linda imorgon istället om kroppen säger nej till hårdare tag..

nej nu ska jag sluta tjöta på här och gå och sova istället.
later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback