campusfest & nöjes 16 november

gårdagskvällen var fantastisk. var längesen jag hade så roligt! började på campus hus 3 hemma hos isabell med henne, camilla och alexandra. var ganska så fulla hela högen så det var lite crazy hehe.. satt mest och tjötade, sminkade oss och kollade på lägenheter typ. hihi..

sedan bar det i alla fall av till ett annat hus på campus där det var en större fest med myyycket folk. träffade en hel del nya människor och sådant är ju alltid trevligt. samtidigt umgicks jag med andra prickar, lite klasskompisar bland annat. nice! efter lite krångel med buss och taxi lyckades jag, camilla och isabell ta oss till nöjesfabriken. ingen kö men desto mer folk inne på stället! natten bjöd på dans, lakritsshots och sjungande. så himla kul! isabell tappade vi bort hela tiden så jag & camilla gick runt där och röjde. fick mig ett par danser, bland annat med en granne i mitt hus på frödingshöjd och det var la trevligt det! hihi..

hur fan jag & camilla lyckades missa sista bussen hem är ett under alltså.. när klockan var lite efter fyra på morgonen var vi i alla fall hemma efter hur mycket krångel som helst med pengar och taxi och bankautomater som inte funkade. helt crazy.. tur det finns trevligt folk som hjälper en när det krisar. SJUKT pinsamt men hade typ panik för det är ju en bit från stan till frödingshöjd.. det löste ju sig till slut.

sov hemma hos camilla i alla fall och var inte här hemma igen förrän vid tolv ungefär. en jäääävligt lång natt alltså.. trött som aset är jag nu i alla fall och jag ser förmodligen ut som det också. hujedamej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback