förfest hos lilla mig!

här sitter vi, jag linda emelie isabell och camilla och förfestar lite hos mig.. så himla kul! emelie är så himla go så det är inte sant!

det blir nöjes för mig camilla & isabell, som vanligt. järngänget som numera huserar med en tredje singeltjej = jag!!!! hihi! schlagergolvet NÄÄÄÄÄÄSTAAAA! hihi! emelie och linda ska hemåt dom tråkisarna men linda är ju för liten för nöjes.. tror hon hade kommit in ändå dock.. aja, linda efter nyår är det DU & JAG på nöjes varenda jäva saturday night!!!

filmkväll hos grannen igår, så himla mysigt och kul och allt bra på samma gång! jorå =)

dessutom fick jag idag reda på att jag fått HÖGSTA BETYG på lärande och kunskapsbildning, första kursen.. alltså jag är så jeeeevla smart!!! haha!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Du e så duktig du :)

2008-11-24 @ 17:53:18
URL: http://lindapetterssonstorsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback