håkan hellström @ nöjesfabriken 31/10

i fredags vart det alltså utgång för våran del. kom hem till karlstad stressad som en jag vet inte vad.. sprang in på universitetet och lämnade in mitt arbete sedan raka vägen hem och in i duschen. gick till linda vid sex och sedan kom även andreas och patrik dit. förfestade hemma hos linda fram till elav typ. camilla och isabell åkte till rumpan istället sedan vilket jag tyckte var skittråkigt.. menmen, så vart det i alla fall.

kön in till nöjes var aslång och det såg ut som man aldrig skulle komma in. men det gick på mindre än 5 minuter för mig & linda haha, om man är lite smidig och så så blir det ju lättare hihi. jag gillar egentligen inte håkan hellström men måste erkänna att han är en jäkla entertainer hehe.. publiken blev som galen mot slutet när han spelade "känn ingen sorg för mig göteborg". detta var den enda låt som jag kunde så jag passade på och klämde i som fasen alltså.

tyvärr drog allt folk hem efter han hade spelat klart, skitdumt var det.. men vi bestämde oss också för att göra det så vi gick ut och mötte andreas och patrik vid burger king, sedan drog vi hem.

tjejen som patrik skulle sova hos svarade varken på sms eller samtal så det slutade med att han fick sova i min lilla tvåsitsiga soffa haha.. såg så jävla kul ut!

vaknade igår morse och va mör som fan och mådde la inte alltför bra. ingenting här i karlstad var ju öppet igår så det fanns inget att göra typ så vi var här hemma och tjötade i flera timmar. sen åkte dom hem.

en mycket trevlig kväll var det i alla fall!

kvällens outfit: mörkblå jeans från rock & republic, naturvit tunika från vero moda och svarta kilklackar från dna.
kvällens drink: lakritsshoten inne på nöjes var galet smarrig! turkisk peppar vart det säkert.
kvällens låt: "känn ingen sorg för mig göteborg" - håkan hellström.
kvällens roligaste: sällskapet!
kvällens tråkigaste: serious talk med linda (jobbigt, men välbehövligt..) + att de andra brudarna inte hängde med till nöjes.
kvällens citat: "fuck you buffallo!".. sjukt konstig drinklek alltså. fattade noll. men kul att kolla på haha!


goa och glada på nöjesfabriken.


vi hamnade rätt långt fram ändå.


linda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback