jag har blivit utmanad

idag blev jag utmanad av söta pauline.
tror jag har gjort den här utmaningen förut men det är kul såhär kommer den igen. vissa saker vet ni redan.

- länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
- berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
- utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
- låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.


+ jag är ett sjuuuukt stort fan av harry potter. både böckerna och filmerna. har alla filmer hittills, böckerna är lite sämre med men det är på gång. läser bara böckerna på engelska, då de svenska översättningarna är kassa och bara förstör.

+ jag är en riktig slösa. jag kan spara om det är något som jag VERKLIGEN VERKLIGEN vill ha. men när det gäller vardagssparande är jag skitkass.

+ stökig. kan städa lägenheten ordentligt men det håller högst en vecka..

+ jag är en plugghäst.

+ min familj är en riktig hockeyfamilj. pappa har vart tränare, lillebror är aktiv spelare och mamma är en hockeymamma. själv är jag typ uppvuxen i ishallen och var cheerleader där ett par år. (det sistnämnda är jag inte så stolt över haha..)

+ jag kan lära mig att tycka om olika sorters mat och dryck och sånt där. jag hatar det typ innan men jag ger mig fan på att tycka om det så jag "inbillar" mig alltid att det är gott eller vad man ska säga. den senaste tiden har jag lärt mig att tycka om kaffe, tomater, kolsyrat vatten och oliver. nästa grej är öl som jag tycker ser så jävla gott ut men som just nu smakar skit.

+ jag äger säkert över 50 flaskor/burkar/behållare med olika produkter till håret. jag använder inte ens en tredjedel men kan inte sluta köpa för det är så roligt.



JAG UTMANAR DESSA BRUDAR: camilla - lillaeg0, linda p s - lindapetterssonstorsberg, angelica, marika, sofia navas, ida p, manuela.

Kommentarer
Postat av: angelica

Haha, den var rolig, men lite klurigt var det allt att komma på sakerna :P

2008-11-04 @ 15:35:33
URL: http://anjeliica.blogg.se/
Postat av: Linda

Haha va du e jobbig.. får se när jag har ork och tid för detta. Lovar att ta det live me dig någon dag istället (om ja inte orkar besvara din utmaning) :P

2008-11-04 @ 16:26:31
URL: http://lindapetterssonstorsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback