kanske roligaste skoldagen hittills

tjena, det där var riktigt kul! vi har haft forumspel hela dagen.. typ värderingsövningar och teater med improvisation typ. skitkul i alla fall! jag är inte riktigt en person som gillar teater och sånt där.. men det var jäkligt roligt att kolla på de andra galningarna haha! skrattade så jag höll på att kikna alltså.. riktigt kul! dagen gick jättefort faktiskt.

IDAG blir det träning i alla fall. ska hålla mig borta från sängen nu en stund fram tills träningen börjar. då ska det nog gå bra hehe.. imorgon är det powercirkel som gäller för mig & linda. var på det passet förra torsdagen och det var ta mig fan kanske det jobbigaste jag gjort.. hade ganska så mycket blodsmak i munnen efter det om man säger så. men det var roligt också så det går jag allt på fler gånger!

bonde söker fru-kväll hemma hos la linda ikväll efter träningen blir det. gytt! inte för att jag är så intresserad av det programmet, hänger mest på för det goda sällskapet hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback