måndag i karlstad

så vart det måndag igen då. sjuuukt trött imorse eftersom jag inte la mig förrän jag lyssnat klart på harry potter 7 igår kväll/natt hehe. vet ej om det var värt det nu i efterhand men gjort är gjort haha.. har sån jävla huvudvärk idag alltså, vet inte vad det beror på men det hjälper icke med varken vatten eller alvedon så det är nog stress.. över någonting..

vad som händer denna veckan vet jag inte riktigt än hehe.. skola blir det i alla fall 5 dagar, känns sådär kul liksom.. men på fredag är det "bara" studiebesök på värmlands museum så den dagen räknas väl inte direkt.

skola och träning är vad som står på schemat än så länge. kan eventuellt bli utgång på studenttorsdag på torsdag med camilla & isabell, men det beror helt på om jag får följa med på baddar-party haha. blir det inte utgång så blir det träning. haha, det är lätt att peka ut det mest hälsosamma alternativet, tss..

till helgen har jag noll planer så det blir antagligen lite plugg och mest slappande tror jag. men det kan ju ändras, vad vet jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback