måndag i karlstad

idag började man inte skolan förrän närmare 13.oo vilket kändes lite konstigt.. när vi slutade vid halv tre kändes det verkligen inte som att klockan var så mycket som den var. menmen, så blir det ju när man vänder på timmarna lite.

kom hem från camilla för en liten stund sedan, var där och käkade mat. hon körde pasta och köttfärs och jag körde broccoligratäng. haha! gott vart det!

nu blir det städning för min del. ser ut som FAN här hemma, igen.. jag är så jävla förutsägbar hehe..

träning ikväll, ska med camilla på aerobic-pass. första gången för min del, ska bli spännande!

imorgon börjar skolan tidigt igen så det blir en heldag då. träning på eftermiddagen såklart, om jag nu får en plats på TC-coren.. man kan ju alltid hoppas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback