måndag i karlstad

så har man börjat på en ny kurs i skolan då. den verkar bra och intressant än så länge, förutom att schemat är konstigt och att det är mycket mer schemalagd tid på denna kursen än den tidigare. låter säkert omoget när jag säger att det inte är kul men va fan man är ju bara ärlig liksom.

vart en sväng bort till kronoparken nyss och handlade lite nödvändigheter, hann även in en sväng på akademibokhandeln och köpte lite nya pennor i olika färger. jag gillar att färglägga allt jag skriver och alla papper jag får i skolan, tsss..

idag har jag tusen saker att göra känns det som. ska träna om en halvtimme typ, puls-intensiv blir det denna gången. tycker att de vanliga pulspassen är jobbiga så nu lär jag väl kola haha. nädå men det ska bli spännande att pröva något nytt! linda ska på spinning och camilla ska på powerstep så denna eftermiddag är vi på olika ställen och svettas. imorgon blir det puls-styrka för mig och linda i alla fall och sedan powerstep på onsdag.

måste även städa och diska då det inte är alltför snyggt här efter i fredags natt och lördag då jag hade två karlar här. haha.. måste fixa iordning det jag köpte på ikea också.

tona håret ska jag göra också. är lite väl mycket rödbruna skiftningar i håret nu så nu ska dessa bort och bli mörkbruna som resten av håret. håret mår ju bra av toning så det blir säkert jättebra! toningar sitter inte så jättebra i mitt hår men det jämnar till färgen i alla fall och det nöjer jag mig med.

blir även att börja läsa lite på "ett öga rött" också. läste den på gymnasiet men tycker den är så bra så läser den gärna igen. den är en del av kurslitteraturen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihih ja på onsdag får vi träna tillsammans iallfal:D nu har du redan gjort ditt jobbiga ja har mitt kvar suck:)

krams

2008-11-03 @ 18:13:44
Postat av: camilla

oj glömde skriva namn:P

2008-11-03 @ 18:14:05
URL: http://lillaeg0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback