onsdag i karlstad

andra dagen på andra kursen nu, fast det blev inte en så lång skoldag då vi bara hade en lektion. svenska i 90 minuter blev det denna gången. tycker det var spännande faktiskt och jag gillar läraren! det är ju tur hehe.. imorgon har vi något som kallas för stafettfilm med alla studiegrupper, vad stafettfilm är kanske jag återkommer med imorgon hehe. börjar i alla fall o9.oo imorgon förmiddag. sen vet jag inte hur lång tid det tar men det märks väl..

åkte hem och åt mat efter vi slutat sen tog jag sällskap med linda till kronoparken centrum, hade lite paket att hämta på posten och så. och jag vet inte skillnad på kronoparkens tobak och kronoparksjouren så lilla linda fick visa mig hehe.

nu har jag röjt och dammsugit lite här hemma. ska snart greja lite med de där grejerna jag köpte på ikea i söndags. spika och hammra och lite sånt hehe.

träning ikväll också, powerstep denna gången. det var ett tag sedan jag gick på ett sånt pass så det ska bli roligt!

lite plugg och plock med papper sen ikväll när jag tränat klart.

Kommentarer
Postat av: Marika

Du tränar så flitigt! ;)

2008-11-05 @ 19:17:22
URL: http://marikasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback