pärlparty & nöjes 29/11

jorå.. här sitter jag efter en galen lördaskväll utan mobiltelefon.. den är borta! har väl förmodligen blivit stulen inne på nöjes.. eller så har jag tappat den och någon vänlig själ lämnat in den hos personalen. hoppas på det senare alternativet! dock var jag ändå sugen på en ny telefon så det är ingen big katastrof heller.. men vore såklart glad om jag fick tillbaka telefonen. ska ringa till nöjes imorgon och höra om de har fått in en telefon.. hoppas hoppas!

kvällen annars.. började hemma hos linda med lite dricka och lite tjöt. drog sedan vidare hem till emelie som bor 20 meter från linda. där vart det en himla massa tjejer som jag dessvärre inte kommer ihåg namnet på, men trevliga var dom i alla fall! bestämde mig för att jag ska prova att göra gele-naglar hos pauline som lärt sig sånt där. ska bli jättekul!

tacos och god dricka.. (eller god och god.. jag hade typ panik över mina cube som smakar s k i t). en rolig grej var att hela gänget sjöng för mig eftersom jag fyller år idag hehe! det va kul! satt där en stund med hela gänget och sjöng en massa sånger. nice!

jag & camilla drog senare ner till nöjes.. sena som fasen vart vi men fick allt dansa lite ändå och då är jag nöjd. flippade ur lite dock och fick för mig massa saker som inte var så himla smarta.. menmen, så kan det bli ibland!

allt som allt en bra kväll om man bortser från mitt lilla missöde med mobilen.. men vad göra.. imorgon är en annan dag you know!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback