saturday night @ nöjes 22/11

jorå.. lördagskvällen bjöd på lite av det mesta. bland annat mitt allra första fylle-blogg-inlägg haha.. tycker inte det var så farligt så jag låter bli att radera det hihi.. bjuder på den!

kvällen började med att lilla camilla kom hit vid halv åtta och gjorde sig iordning och jag bytte om.. sedan ramlade resten av gänget in. emelie kom också hit med linda, skitkul! ju fler desto roligare. dock tror jag att fem pers i min lilla lya är lite för mycket haha för det såg förjävligt ut när jag kom hem på natten. haha!

blev god dricka, vin, popcorn, musik, skitsnack och en himla massa skratt. ett besök hos grannen hanns också med, men linda (full som en kastrull haha..) i släptåg. hon fick tillfälle att dela med sig och få sympati för sina problem med bredbandsbolaget. hahaha.. så jävla kul!

emelie & linda drog senare hem och vi andra tog bussen till nöjes. kallt som faaaan var det ute, trodde jag skulle förfrysa alltså.. inne på nöjes var det kulkulkul! dans, drinkar och trevligt folk. aldrig fel det! jag & bellan tappade bort vår tredje part när det var en timme kvar innan stängning så vi hittade lite annat folk på dansgolvet.

hamnade på olika bussar hem tyvärr men det hade ju sin lilla förklaring hehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback