söndagsbestyr & nystart

kom hem från en sväng till ikea med linda för en liten stund sedan. känns bra att inte bara ligga hemma när man är ledig från skolan och det är söndag och allt, gött! i alla fall så går det så dåligt med bussar i stan på en söndag så vi fick byta buss vid torget. innan det sprang vi in på telenor i mitticity eftersom lindas mobil har fått nått ryck och typ stänger av sig och sen kan hon inte skicka sms.

sen blev det ikea alltså. mycket folk vart det men det gick snabbt ändå. köpte en ram till en plansch som jag just nu har upptejpad på väggen här hemma, inte så snyggt. sen blev det fyra rödmönstrade papplådor med lock som jag ska ha under sängen. sen två st bruna "skinn"lådor med lock som jag ska ha i min rumsavdelare. även en jullampa fick följa med samt en såndär bräda som man har när man ska ha laptopen i knät så det inte blir så varmt, vilket var ett skitbra köp! sitter med den nu och det blir så mycket lättare än att försöka balansera datorn direkt på knät. bilder kommer snart för de som är intresserade!

på bussen hem lyckades tekniska jag hjälpa linda med mobilen så nu går det att skicka sms igen. hihi!

imorgon är det alltså dags för en ny kurs i skolan, spännande!

vet inte vad det bjuds på för min del under kommande veckan. skola och träning i alla fall. till helgen kanske andreas kommer hit. är så lungt i skolan nu så då får man passa på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback