tisdag i karlstad

blev rätt sent igår.. satt uppe och kollade på lite avsnitt av sex and the city. min gamla vanliga bakis-vana hehe som fick komma igår då jag helt enkelt dosade bort hela söndagen. var helt slutkörd! nu är jag dock på banan igen känns det som.

precis kommit ut ur duschen nu i alla fall. vet inte om det fortfarande snöar ute med hoppas inte det då det är så jäkla jobbigt. snö är fint när det ligger ner men på vägen ner är det bara jobbigt..

skolan idag, heldag, vad annars? först har jag historia och sedan svenska som andraspråk. har inte hört så mycket kul om svenska-lektionen så jag är lite skeptisk. lunch i skolan..

direkt efter skolan drar jag, linda, isabell & camilla ut till bergvik/ikea.. linda skulle ha lampor och jag måste ha en ny vässare till kajalpennorna. vet inte hur jag lyckas ha sönder vässare efter vässare men.. jaja, blir till att köpa en ny i alla fall.

ingen träning ikväll heller då min rygg är helt kaputt efter helgens bravader. too much dancing i think, haha!

imorgon åker camilla & linda hem till mariestad ett par dagar eftersom då är sista dagen i skolan för denna vecka. så det blir bara jag & isabell på bonde-kvällen imorgon kväll. torsdag ska vi också leka och på fredag ska vi luncha i stan, wayne's kanske gumman? hihi.. sen blir det även en liten sväng till systemet för att inhandla lite dricka till helgens bravader. vad det innebär återkommer jag om hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback