back to buisness

kvällen igår var vädligt trevlig, som vanligt. gott med tacos med! käkade och kollade sen på tv och tjötade lite. blev lite planerande av fredagen också, nice! kom dock ifrån linda alldeles för sent vilket ledde till att jag är så sjuuukt trött idag. fy satan..

idag ska jag plugga hela långa dagen. ska skriva klart min litteraturstudie, får se om jag hinner det innan opponeringsseminariumet vid halv två eller får jag fortsätta efter det. vill helst bli klar just i denna sekund! menmen, what to do what to do. fick ta en del pikar över mitt pluggande igår haha men det bjuder jag på för jag har alltid varit en plugghäst och kommer alltid att vara. så är det med den saken.

utgång på fredag alltså och jag är inte så himla sugen direkt.. än i alla fall. får hoppas att det kommer senare i veckan. förra torsdagens bravader har satt sina små sår så jag vet inte hur fredagskvällen kommer att bli. men det blir nog bra. har två biljetter till att boka idag och hämta imorgon så får inte glömma bort det heller.

träning ikväll som sagt. får se om jag avbokar eller inte för känner mig inte så himla kry alltså.. tror det är nått med hörselgången eller nått. orkar få öroninflammation liksom. nej jag får se hur jag gör med träningen ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback