gina tricot goes nätshop

japp. var ju snack om detta redan i början av våren då man fick höra att gina tricot skulle öppna sin nätshop under kommande höst. trodde inte riktigt att det skulle bli av men tji fick jag.

har inte koll på vilket exakt datum som shoppen slog upp portarna men nu är den öppen i alla fall. jag tycker det är riktigt bra med en nätshop eftersom gina tricot i min mening är lite dåliga på att ha alla de plagg som finns på hemsidan i alla affärer. sådant tycker jag är bullshit liksom. nu slipper man dock detta förhoppningsvis!

lite fakta om den nyöppnade nätshopen:
- frakten kostar 34, 90 kr och den är densamma oavsett vart i sverige man bor, och oavsett hur mycket man beställer.
- returfrakten är också den på 34, 90 kr.
- 14 dagars returrätt.
- än så länge går det bara att betala med kreditkort.
- smycken och underkläder returneras ej.
- leveranstiden är på 2-3 arbetsdagar.
- kläderna skickas via posten.

nu väntar vi bara på att forever21 och topshop ska fixa svenska hemsidor så man slipper sådan hiskelig tullavgift och onödigt dyr frakt. tycker att detta inte vore så jäkla omöjligt för topshop eftersom den butikskedjan redan är ordentligt etablerad i sverige.

Kommentarer
Postat av: Bim HD

Hm, tror jag såg det på fredagen - eller jag bloggade om det då... Någon trodde de öppnade på tordagen... Men, hiskeligt seg sida - och inte mycket av varorna i den. Men, den kanske bli än bättre med tiden? Bra för oss (läs mig bla och mfl) som inte har butiken på orten ;)

Må så grankott...

2008-10-19 @ 20:52:00
URL: http://sjoebacka.se/wordpress/index.htm

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback